loading...
افوس

SMS

محمد بازدید : 9 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (1)

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

جهانی‌ها -> اس ام اس عاشقانه در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

دل نوشته‌های بارانی

جهانی‌ها -> اس ام اس عاشقانه بغضهای مرطوب مرا باور کن، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد

دل نوشته‌های بارانی

اس ام اس عاشقانه زیبا (۲)

جهانی‌ها -> اس ام اس عاشقانه مسیج اورژانسى:همین آلان که دارى مسیج مى خونى،خودت روماچ کن، دلتنگت شدم!

اس ام اس عاشقانه زیبا (۲)

اس ام اس عاشقانه جدید (۲)

جهانی‌ها -> اس ام اس عاشقانه بهار من تویی حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز اگر پایان پاییز است، آغاز زمستان است، یا هر چـیز.

اس ام اس عاشقانه جدید (۲)

اس ام اس صبح بخیر

جهانی‌ها -> اس ام اس عاشقانه سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی.  اس ام اس عاشقانه صبح بخیر

اس ام اس صبح بخیر

اس ام اس رمانتیک

جهانی‌ها -> اس ام اس عاشقانه گفته بودند که گنج در ویرانه هاست راست گفتند چون وجودت در دل ویران ماست !

اس ام اس رمانتیک

مسیج عاشقانه

جهانی‌ها -> اس ام اس عاشقانه به نام کسی که یادش در بهار من ، نامش در اندیشه من ، عشقش در قلب من ، کلامش در دفتر من ، دیدارش آرزوی من است

مسیج عاشقانه

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

جهانی‌ها -> اس ام اس عاشقانه لالایی لا لا بخواب ای گل نازم که واسه چشای تو قصه می سازم… لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن همه فرشته ها روتو می بوسن

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

اس ام اس عاشقانه شب بخیر گفتن

جهانی‌ها -> اس ام اس عاشقانه شبت شیک شبت بهشت شبت رنگارنگ شبت ستاره بارون شبت پر خاطره

اس ام اس عاشقانه شب بخیر گفتن

اس ام اس پاییز عاشقانه

جهانی‌ها -> اس ام اس زندگی چیدن سیبی است که باید چید و رفت زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت . . .

اس ام اس پاییز عاشقانه
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احسان در تاریخ 1392/12/02 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

شعر های بسیار زیبای بودند


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از سال گذشته راضی بودید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 290